Diskusjon » Bordtennis » Identitet

• Jan Magnus Selmer Zeiffert
    Jan Magnus Selmer Zeiffert skrev:
    Gjennonskuet altså.. tester bare litt her... logget meg inn her for en uke siden.. serveren husker meg enda.

Jaja... ingen fare... er bare snill og grei jeg... sier ikke noe vondt om noen.

Andre forsøk.. se om det sitter denne gang

Hilsen
    Jan Z
    Fornebu
  • Jan Einar Sandberg
    Nei men velkommen Jan!
    Nå er vi altså hele 4 aktører som så langt er registrert som "snille og HYGGELIGE" skal det være:-).
  • Kenneth Zeiffert
    Ja da var det i gang her og :)
  • Jan Einar Sandberg
    Da gikk det bra da Kenneth.

Konseptet er under stadig utvikling, og jeg skal spørre vår kontaktperson om det er mulig å få til et varsel om "siste innlegg" på hovedsida.
    Tror det vilgjøre forumet mer interessant.
  • Anders Hovden
    Anders Hovden skrev:
    Hei Jan.

Ser at du skriver at dere var i Fokushallen og spilte.

Spilte dere eliteseriekamp i kjelleren på Høyenhall skole?

Trodde NBTF hadde kommet lengre med å godkjenne areal til å spille eliteseriekamper på.
  • Jan Einar Sandberg
    Det var i Fokushallen, ja, og ikke akkurat optimalt.

Fokus hadde visstnok søkt NBTF om disp. for å spille sine kamper der, og i følge Ghassan er det lov med takhøyde ned til 3,5 meter (er vel bare 2,70 opp til betongbjelkene).

Jeg var fristet til å si nei på forespørsel om det var greit for oss i Eiker å spille der, men orker ikke bråk hele tida.

Er jo også trivelig i Fokushallen på sitt vis, men noen status rundt Eliteserien blir det jo ikke med sånne arenaer da.
  • Jan Einar Sandberg
    Hva liker du med innlegget mitt da, Kenneth?

Er det Fokushallen som spillearena for Eliteserien, eller er det min forsiktige kritikk av det samme:-)?
  • Kenneth Zeiffert
    Det var nok mere din forsiktige kritikk ja :)

Jeg er helt enig i at det ikke er bra for Norsk Bordtennis at Eliteserien blir spilt på slike arenaer.

Men når det er sagt så var det allikevel underholdende for oss som så på :)
  • Kenneth Zeiffert
    Er vel ikke bare takhøyden som er problemet der, jeg satt og synes synd på spillerne som måtte ta hensyn til å ikke løpe huet inn i en eller annen søyle også.

Vennligst logg in for å poste et svar på denne tråden.