Diskusjon » Bordtennis » Resultater fra NM Yngre

• Anders Pedersen Haukedalen
    Anders Pedersen Haukedalen skrev:
    Hei BT-venner Regner med det er flere enn meg selv som dessverre ikke er i Bergen i helgen. Det er derimot noen av mine klubbkamerater, og det hadde vært artig å kunne følge med på resultatene. Dessverre blir ikke disse oppdatert, og jeg får heldigvis oppdatering per sms. Men hva er vitsen med å ha live-oppdatering når denne slettes ikke er live? Så vidt jeg forstår er G15 spillerne langt inne i plasseringsspillet, mens på denne resultat ondata-siden er ennå ikke første sett spilt! Det er litt fortvilende.. Hva er årsaken?
  • Otto Inge Hatlebakk
    Hallo

Var innom hallen i kveld.Heros/Fjell sliter med sine datamaskiner og i tillegg er ikke dataprogrammet veldig veldig bra når det gjelder lagspill.

I morgen når singel og dobbel og singel starter er alt ok.

Det som er kritikk verdig er at forbundet ikek har fått til det som ble bestemt på sist forbundsting. En live stream komite ble vedtatt og lite har skjedd siden tinget..

I fremtiden må NBTF gjøre som tinget bestemmer, jeg vil nok fremme samme forslag som på sist ting. Forbundet skal arbeide for at klubbene kan få til en enkel live sedning i fra minst et bord i NM og andre viktige turneiringer og kamper.

• Eiker BTK
    Eiker BTK skrev:
    Vi klarte det under NM for senior vi i Eiker og Modum da.

Med riktige forberedelser gikk det helt greit :-).

Vennligst logg in for å poste et svar på denne tråden.